Fredag/Lördag/Söndag

Awesome Freda!
Smakade en ny vodka: Explorer jordgubb-lime! Riktigt god :)

Så det blev absolut en tok bra kväll/natt/morgon ^^


På lördan var jag DÖD!! Seriöst! For te Mich käka chokladpudding världens mysigaste förmiddag.. sen drog ma te Emelie å såg på film... eller inte.. snarare somnade hos Emelie ;)

Men men.. denna söndag spenderades på stan med Annie :)

Erika goes bling bling! ;D En annan va blev hiphoppare över en dag ^^
(märk väl Christiano Ronaldo örhänget xP)

Nä men sen blev de Fridis en sväng å faktiskt vin å grillning på en söndag! ;D Hehe! Riktigt kul faktiskt, först satt vi ute en sväng sen blev de te att gå in till mig! :)
Å jag blev as glad över att Mich ville skänka mig sina solbriller!! TUSEN TACK!!

Love them! :D

Imorrn kan bli en trevlig dag NOT... :P Massa som ska göras.. åå.. neeeejjj.. ja bara gruvar mig... fan... nej..



SYNS SES HÖRS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0