Mawow Freda!


Tattoo?? Nä inte vet jag... men illustratior är lite kul att hålla på med när man inte kan göra annat..:P

För här sitter jag! Vid MKVs mac-datorer! Å väntar på att alla företag ska sluta ha lunch, så man kan fortsätta ringa! :) Jag hade världens härligaste sovmorgon imorse! Underbart! Såg på prison break...m.m! :)

Fick även en släng av ångest.. att man kanske borde gå på dansgalan ändå..har ju trotts allt gratis biljett..och att någon skulle dit som jag kanske ville träffa... MEN bästa Leonell fick mig på bättre tankar! Man måste trotts allt åka hem av rätt anledning!.. Å jag åker hem nästa helg av just RÄTT anledning! :)

MEN nu är klockan ett så nu ska ja slänga mig på telefonerna! SEE YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0