Slogans!

Jag hatar verkligen att skriva inlämnings upg!

Så därför får ni en länkning till en sida där man kan hitta massor med: SLOGANS

Jag personligen tycker att det är super kul att läsa slogans och tycker ni det med borde ni ge Micco "The Brandman" Grönholm en chans! Här är ett inlägg som han skrev om slogans: Klicka
Micco är för övrigt en av flera som kommer att föreläsa om Varumärken på Communicare! :)
Å har ni inte besökt Communicares hemsida än? Så borde ni göra det: Klicka!
Där finns bland annat en reklamfilm för Communicare!
Men orkar ni inte klicka upp den så lägger jag upp den nu oxå! ^^





Detta är alltså Communicare 2011 officiella reklamfilm! Tjejerna i filmen går i min klass, den unga killen är en assisterande projektledare, sedan tror jag att den andra killen är i PR-branschen men det är iaf gruppen Flash som har konstruerat filmen! :D Mycket cred till dom!


Mycket nöje så här på onsdagskvällen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0