Snart Onsda!

Vad hände med "nästa vecka ska jag träna hårt"...NOT! Skit samma...


Jag har verkligen inte tid för nått längre! Känns så..hemskt liksom.. den enda gången jag riktigt slappnar av under en dag är när jag ser på prison break och äter... annars jobbar ja typ hela tin... lr mjaw de förstås.. facebook tar ju sin tid med... blä! :P hehe

MEN! jag har iaf bokat biljetter hem! Känns otroligt skönt..efter den här "veckan"... liksom... kanske får vila upp mig lite? Göra saker jag tycker är riktigt jäkla kul! (pimpla!).. Så kanske jag hittar motivationen igen?


Imorrn ska ja te Jonas med min Supermangrupp å prova massa drinkar! :D Kommer bli toppen! En liten after work liksom! :D I like it! ;) Måste bara hinna packa oxå...aah... TID ÄR SKIT! Å något jag inte har..


Dock tog jag mig tid att sätta upp dessa i helgen, vad tycks?






Jag hoppas ni förstod att det är klistermärkena ni skulle titta på ;D
Köpt på Panduro för typ 60 spänn! Helt klart värt det! :D
Ni får komma te s-vall om ni vill se det LIVE! ;D


GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Bälla

Sött! <: Hm, jag kanske tar en sväng förbi Sundsvall om du vill ha besök någon helg!

2011-04-06 @ 11:42:58
URL: http://bellaht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0