Ström + Annat!

Vilken helg alltså!
Den har varit toppen bra! Jag har verkligen fått ladda batterierna! :D
På lördan och söndan var vi på pimpeltävling oxå, gick tok bra!

971 gram på lördan (fläskmört m.m) då tog jag en solstols liknande sak.. och på söndan fick ja typ 629 lr nått sånt och tog nå hår-grejs! :D Riktigt najs att få upp dom där stora fiskarna! Älskar motståndet och stressen att få ner reven så fort som möjligt! :D

Så efter dette.. va man hemma i S-vall och här är det finare och härligare väder än nånsin! :D

Idag fick jag höra att jag var en "framtidens säljare" av ett företag som jag ringde.. riktigt kul att få höra! :D Man blir så pepp av sånna kommentarer liksom! :D Dock ville inte företaget nappa på idén lik förbannat men men.. ^^
Vi hade även breifing idag! Då vi berättade om vad vi gjorde i gruppen... spelade upp ett samtal och så.. riktigt kul! :)

Sånna här fina påsar fick vi idag:


Det är förra årets påsar! :D Riktigt snygga ^^


Nu är det dock dags för mig att bita tag i min inlämnings uppgift.. BLÄ! Men måste man så... :P
Dock har jag inte ätit nån midda än... å lite sent att börja steka min otinade kyckling nu..:P
Så dette er min midde:


Hehe.. jag tror knappast att man blir mätt på det å jag rekommendera det inte! Men ja tycker de kan va lite kul att prova...å jag borde väl även tillägga att jag fick exemplaret GRATIS! å gratis är gott! ;)

((Kan så här i efterhand meddela att den va BRUTALT ÄCKLIG! Pulver pulver! Nä då äter jag mkt hellre riktig mat! xP ))

Vi
SYNS SES HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0