Yey!

Bjuder på en hemma bild:



Lite busigt så där! ;D

Känns otroligt bra att vara hemma ska ni veta! Det är som att bo på hotell...typ x) Här finns massa mat... en otroligt skön säng... och man får sova ut.. ta bilen om man känner för det och mkt mer!

När jag vaknade imorse visste jag knappt vart jag var ^^
Men men.. igår hann jag t.o.m träffa Maolini och sedan en sväng till Emelie! Super najs! :D Idag har jag ringt här ifrån... och det kändes toppen bra! Några nej...några skicka info.. mjaw.. känns bra! :D
Sen blir det att fara till byn.. å fika med Mammi! :D
Fick t.o.m. önska mat! :D De är inte alltid det händer.. så ikv blir det våfflor! x) Blev kanske lite biten av Serena som gjorde toppen våfflor när hon var här! ;)

Nu får ni ha en toppen dag!!
SES SYNS HÖRS!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0