Lördag

Min sista dag i Sundsvall...typ... Känns.. helt okej faktiskt. Jag är nöjd! :)
Så idag kommer min kära mor för lite "kvalitétstid" typ ;P Kan säkert bli super trevligt. :)

Men jag har haft några intressanta dagar här faktiskt hehe.. men men.. igår! Wow! Jag sprang runt Sidsjön och hem! Det är 4,1 km! Kom in i andra andningen och kände mig alldeles lycklig :D
Jag har nog berättat förut att jag blir ganska färglad när jag springer ^^ Som tur är blir jag inte lila iaf ;) Men jag mötte en tjej igår när jag sprang hem. Hon såg säkert att jag var knall röd i ansiktet men så glad, så hon log och jag log tillbaka. Vi talade motionärernas outtalade språk kändes det som x) hehe! Så jag tog i lite extra och sprang hem.

Nej.. nu ska jag lyssna på Van Canto och städa upp lite extra innan det börjar ramla in nå folk ^^

SEE YA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0