Härliga Tisdag!

For och hämtade min 20-års present idag! Men vad det var får ni veta en annan dag ;)
Men jag är riktigt lycklig för den ska ni veta ^^

Förutom att jag inte tränade nått idag heller (fy skam) så har det varit en riktigt härlig dag! :D
Körde audi, hämtade presenten, köpte risifrutti (finns de nått goare mellanmål/lunch?) och kvällen spenderades hos Emelie :D Äta kaka och träffa bra folk :D Najs! :D

Daddie kom hem från Konsum-möte i Solle oxå...han hade tagit å köpt en gura:

-Otroligt seriös bild-

Å jag fick veta att jag troligen har extrajobb i S-vall! Tihi! Härligt! :D Känns bra att nån vill ha mig iaf ;)
Såklart på en Konsumbutik.. om ni undrade! ;)

Vi
SYNS SES HÖRS och GOD NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0