Midsommar

Vilken helg! :D
Fredagen bestod av matlagning och grillning med Sofi och Linnéa. For sedan iväg till nå grabbs och fortsatte där.. :)

Lördagen var däremot väldigt velande! Vad skulle jag göra? Va hemma eller åka å betala 400 spänn för att se Brolle? Jag valde att fara å se Brolle ändå! Så ofta kommer det ändå inte att hända liksom :P
Så jag och Weronica åkte till Junsele i en checker? Visst hette det så? Asså jag å bilar går inte ihop :P haha! ^^

Hur som helst så väl där märkte vi att antalet människor kanske inte var super många... men det kom faktiskt fler och fler efter ett tag!
Brolle spelade underbart! Men som alltid... är det massa fulla människor som tummlar runt och så.. en full gubbe lutade sig mot ett par småtjejer ganska länge och när dom väl fick bort han tog han världens fart och attackerade en stackars tjej, typ stryp grepp. Jag stod typ en meter ifrån och hade haft lite koll på gubben hela tiden, så när han attackerade så där flög jag emellan och försökte tränga bort han. Tillslut lugnade han ner sig och började snacka med dom istället...så då kände jag att dom inte behövde mig längre.
Men de måste ha varit jäkligt läskigt för tjejerna! Själv fick jag en adrenalinkick och han inte riktigt tänka utan handlade istället...kanske inte heller är bra alla gånger, men de funkade nu :)

När jag och Weronica stod i autografkön träffade vi på den här tjejen och hennes vän igen. Å jag frågade hur det gick och så... det visade sig att hon va världens gulligaste tjej! Hon kom från Backe och var verkligen hur trevlig som helst! Vi gick in till Brolle tillsammans och blev fotograferade tillsammans!
Brolle var toppen trevlig! Han trodde att ström låg vid Lule...men så var ju inte riktigt fallet ^^ Jag fick en kraam och en autograf på armen ^^

Så otroligt nöjd med den här kvällen så det fanns inte! :D
Jag har bilder...men sladden ligger lite för långt bort. ;)



Hoppas ni orkade läsa! :D

Denna dag har bestått av bakning: Rabarberkaka och rabarberpaj! Samt fiskpinnewraps till middag! Det är så otroligt gott så de finns inte! x)
Efter denna otroliga middag samt efterrätt så for jag ut å sprang, jag hade tydligen en kondis!
Tror ja sprang 4 km utan att stanna.. men de va jobbigt... och svetten rann och myggorna bet x)
RÖTT är även min favoritfärg... haha! Nääee.. men det är iaf färgen som mitt kära ansikte får när jag anstränger mig, ni skulle se! Helt knallröd blir jag! Men tur att jag inte blir lila iaf ;)

Nääj... för mkt text och för lite bilder?
Sätter in en random bild för att kompensera lite:

Tagen i dundervattne ;)


Ha en trevlig kväll! :D God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0