Ops!

Har inte skrivit på några dagar :S Å ändå har så mkt...blivit gjort eller inte gjort?
Helgen var underbar! Filmkväll med 5 grabbar ute i skogen... visst låter det suspekt? Det tyckte min mor också.. xP Nä de va skit kul och lovar att de e grymt schyssta grabbar, så de så :)
Lördan blev med några andra grabbar samt brudar på limbers, underbart :)


Annars kan jag ju påstå att jag är lite små less på att bo hemma... visste att det skulle bli så här... men mjaw trodde det skulle ta lite längre än typ två veckor faktiskt :P Men när jag börjar jobba, så bör de lättas lite :P
Vi kom överens om att vi inte kommer överens iaf... vet inte om det är så mkt att hurra för? Men orka :P Jag måste även bli tankeläsare! Kan ni tänka er det? För tydligen ska jag veta exakt allt innan det händer och förutspå händelser... HM! Där ser man! Ingen lätt uppgift direkt...
Måste ha mobilen på tyst-läge för annars får ja skit för det, får inte hålla på med datorn (där hela mitt nätverk finns) för då gör jag inget, MEN ska inte känna press, OCH är ingen "piga", MEN ska veta om något ska göras? OCH gör jag ingenting får jag skit för det med??


Egentligen bör jag inte skriva ut så här mkt av mitt privatliv... men jag är inte på humör.. och måste skriva av mig någonstans aight?

Första dan på Konsum imorrn! Kommer bli toppen!
Vi
SYNS SES HÖRS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0