Shopping :D

Asså kan ni tänka er? Jag har shoppat! Som aldrig förr ;)
I förrgår drog jag och Annie ut på stan, shoppade lite sen for vi hem till mig å åt: Vitlöksbröd, räkor och drack sangria (som vi kom fram till smaka som glögg) ^^



HIMMELSKT GOTT!

Annat inhandlat under dagen: En t-shirt till Nova (übergullig), sytråd x), ett halsband :)

Igår! Var jag oxå på stan å shoppade loss ^^ Förstår ni vad som händer med mig? För de gör inte jag x) haha!
Titta vad jag handlade:

Världens snyggaste ask! Visst skrek den "Erika"??? x)
Innehåll:

Parfym! :D Luktar jätte gott, friskt liksom.. :) Det är alltså Laila Bagges parfym "You Rock".. and I like it! ;D

Annat inhandlat: presenter till föräldrarna för att dom ska stå ut med mig hela sommarn! x)

That's it! :) Å idag händer nått spännande..bara så ni vet x) Får väl se om jag kaaaaanske ger er en ledtråd nån gång under dagarna ^^ Men men som det ser ut nu ska jag hem på sönda iaf men man får väl se ^^

Vi
SYNS SES HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0