Torsdag!

Nu har jag jobbat i 2 dar, känns riktigt bra. Som att vara hemma liksom ^^
Men min natt var såå konstig.. drömde att jag blev tsm med någon för längesedan.. och råkade där med se dennes föräldrar på Konsum. Vad är oddsen??? Inte så stora!
Ungefär så här gick min hjärna:
"Oj, känner igen han"
"Men är inte det där?"
"Aah, det är dom!"
"Vart är han?"
"Han va inte med, *pust*"

Inte det att jag inte ville träffa honom, men...annat tillfälle hade varit bra. ;P

Annars har det inte varit så mkt äventyr på konsum. Imorrn råkar de va midsommar ^^ Då ska jag fixa nån efterrätt jag inte ska äta... :P hehe men sen blir de till Sofi och Leo för grillning :D
Lite party party blir det ju då iaf ;)

Hela mitt liv är helt okej just nu! Jag är nöjd! Bättre mat än i S-vall (je e int så bra på matlagning ;P), BILtillgång, söta vänner (saknar er i S-vall/lr vart ni håller hus med!), jobb! Saknar en liten bit som kallas kärlek dock.. men när man inte letar ska den väl komma fram?


Haha omg... weird sak hände nyss... den här dan är så döpt i ditt namn xP

Jaw jaw! Blev ju en riktigt bra dag :)
Btw jag har ätit hästkött! xP

Ha en underbart glad midsommar! :D


Kommentarer
Postat av: sandra h lind

ERIIIIIIIIIKAAAAAAAA!!!!!!inte äta hästkött!:'(



ha en bra midsommar så syns vi på konsum om ca 1,5 vecka!



kraaam

2011-06-24 @ 10:32:05
URL: http://sandrahlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0