Communicare! :o

Det är Communicare imorrn!! Fatta!! En dag! Här har vi kämpat och jobbat i flera månader för dessa två dagar och nu är det redan här. Känns otroligt skönt oxå förstås ;)





Efter mycket om och men.. har jag även bokat 4 biljetter till Rockstad:Falun! 2-5 Juni!! Så jävla najs! Å att få höra Sabaton, Raubtier och även Dökött känns otroligt kul!! :D (Dock orkar jag inte dra hela det här lasset själv..)

Nu är det framtagning av kläder som gäller!
Hehe... när det kommer till mig själv är planeringen inte den bästa. Så nu hoppas jag att allting är okej.. annars blir det snabb shopping imorrn x)


Men nu ska vi fan i mig göra en oförglömlig konferens! :D Den kommer bli riktigt tok awesome! :D

Vi
SYNS SES HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0