Feelgood Friday!

Vilken förmiddag jag har haft!

Den började med att mina tankar brottades! Skulle jag masa mig upp ur sängen eller ej? 07:30 (sovmorgon).
Det slutade med att jag tog mig i kragen och gjorde mina situps och gick ut! En riktigt fin morgon väntade på mig.


Plötsligt befann jag mig på skolan efter en cykeltur i REGN! (vart kom det i från??) Men jag kan faktiskt tycka att det är mysigt med regn.. kommer ni ihåg när man var liten? Å man faktiskt FICK vara inomhus när det regnade! Eller när man hade dörrn öppen och bara satt och tittade och andades in den härliga regn doften. Mmmh! :)

Dagen kommer fortsättas med ringning! Men! 15:55 ska jag befinna mig på central stationen! En timme med två söta och underbara vänner! ME LIKIE! :D


Ikväll ska jag äta godis! :D Jag känner att efter 2 veckor med GI, så är jag värd detta. Tro inte att jag har varit felfri dessa veckor heller.. men ey! Jag ska leva ikväll tänkte jag :)

Ha de så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0