Fredag!

Vad hände med dagarna?? SWISH så var det fredag.. skumt!


Efter min troll-förvandling igår..fixade jag till håret lite bättre..
Tycker jag iaf ^^ hehe


Ikväll är det födelsedagsfest hos Elin W L som gäller! Å personligen har jag ingen aning om hur jag ska orka... är rätt trött nu liksom... Men det råder man väl bot på... kanske ^^
Å nu kom jag på att jag inte har nån hatt heller :S Som är kvällens tema... aah! Vad kan man ha på sig om man inte har hatt? Som är en huvudbonad?.. Diadem? Räknas det? Hjälp!

Nej! Nu ska jag göra nå situps.. å gå ut och gå... Ny dag nya möjligheter?




Dagens musik: Ace of base (man bara måste älska dom!)


Vi
SYNS HÖRS SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0