Helgen

Jaa.. vad ska man säga..vilken helg!
Just nu är klockan 07:45 på söndan...och jag är vaken :p

Hur som haver så har faktiskt en två dagars ägt rum! :P Å det var grymt jobbigt! x) Fredagen hos Frida började hur mysigt som helst.. tänk er själva: Vin, jordgubbar, melon och ekologiska chips. Det var ungefär när alla hade druckit upp sina flaskor som den berömda: TEQUILAN kom in i bilden... inte så smart kanske?

Just då kändes det otroligt smart iaf ^^ Å om man lägger till att jag inte hade ätit så mycket...så kanske ni förstår hur den kvällen slutade? ^^

Dagen efter... alltså igår! Lördag! Valborg! Började hos Veronica K! Men saatan va snygg lägenhet alltså! Jag önskar verkligen att jag var mer inrednings intresserad...man kan ju göra hur snygga grejer som helst! Men sån är inte jag... jag är....jag är...ekonomiskt medveten xP haha! Jaw jaw efter några groggar (kanske ska lägga till att jag var bakis hela dan igår) så drog vi ner på stan... det blev kåren och invito!



Frida sitter i bakgrunden! Men hon, jag och Chriz drack en pink mojito på invito! Jätte god faktiskt! (Alla älskar mobilbilder uh? xP)

mmh.. sen gick jag hem! :)


Å här sitter jag nu och begrundar mina synder, i gårdagens smink och linser som skaver efter 2 hela dagars användande... mysigt värre men roligt hade jag! ;)





Man lever bara en gång...och jag är långt ifrån perfekt...och tar absolut inte rätt beslut ibland.. men jag tror jag kan leva med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0