Lördag morgon

Jag tror jag kan ha löst en evig gåta: Varför mår man kasst ibland?
Jo svaret är: Man tänker för mycket!

Jag tänker alltid för mycket! Typ just nu tänker jag på allt: resa, pluggande, jobb, framtid, kärlek, pengar och massa mer. Just därför tänker jag i detta nu bli så där otroligt djup...

Alla lever så otroligt olika liv, en del vill plugga andra vill jobba. En del vill spara pengar andra vill slösa. Jag är den där personen som efter gymnasiet valde att plugga, mest för att det inte fanns nått jobb (tror jag).
Jag är också den där personen som älskar att spara pengar, hon som älskar extra priser men ändå vill ha kvalité. Något som mina kära föräldrar pushade på mig var att jag borde göra nånting i sommar, typ resa. Så även om ångesten av att förlora pengar kommer mig till sinnes så kanske det är bra att göra nånting? Vara med om ett äventyr liksom? Jaw jaw vi får väl se ;)

Så slutsatsen av det här är väl att alla är otroligt olika med olika mål. Något som alla bör acceptera.


Nu har jag varit djup nog! Idag är det mingelskola på kåren med MINK! Så nu klockan ett ska jag ner te skolan (yey på en lördag) och fixa lite inför det.

Dagens mood: Gruvande

Vi
SYNS SES HÖRS

Kommentarer
Postat av: sandra lind

kram!

2011-05-07 @ 11:59:05
URL: http://sandrahlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0