Måndag 16/5 - Ego?

Idag fick jag i princip skäll för att jag inte är ego... (okej det är rejält tagit ur sammanhanget men i princip så..) ..det är något jag ska försöka jobba med. "Det är väl super enkelt" säger ni? Haha! NÄE! Inte riktigt va? :P

I vissa fall kan jag säkert vara tok ego... men åh.. jag minns...så väl (fortfarande inte ur samma sammanhang som jag fick skäll för) när jag var sjuk... sådär MEGA JÄVLA AS SJUK! Ni vet när man inte orkar göra ett skit?.. Jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv tror jag... :S.. Men då var jag så  där "icke ego"... gick till sjukan... gick till apoteket..själv... hade dock ingen röst.. men..mjaw.. jag bad inte om hjälp heller så.. hehe så det är helt mitt eget fel.. men som sagt det är något jag ska jobba på :)


Det kommer bli toppen bra tror jag! ^^

Jag tror även att fler borde vara lite ego ibland! Göra det man mår bra av liksom :)



Nu tänker jag inte gå nå djupare ;P

Dagen har i sin hel het varit helt okej :) Tomaten bor fortfarande i trappen! :o Stackarn :/

Nu sitter jag och klipper ut namnlöv som kommer finnas på banketten med både namnet på gästen och företags namnet. Det kommer bli toppen. :)



Dagens musik: Avenged Sevenfold

Vi
SYNS SES HÖRS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0