Måndag = BLÄ!

Fy fan vilken dag...det började med att jag vaknade ungefär...

Eftersom jag på något sätt visst var bakis igår lik förbannat...så sov jag från 18-22 och orkade inte bädda, å vad gör man då? Jo man tar överkastet och en filt. Mysigt? NOT... Så min morgon var lagom rolig.. kände mig otroligt smutsig..så där allmänt..liksom... men det blev bättre, efter min morgonpromme..och en härlig dusch kände jag mig nästan normal.

Sen började tankarna komma in i bilden...

Så jag snabbade mig och tog min blå/vita springare till skolan. Ringer företag...får nej... får inte tag i företag... å blä! Fy fan jag har så mycket i huvudet att inget blir bra...sorry men just nu känner jag mig grymt misslyckad. Å på något sätt lyckades jag få Boda Borg att sponsra med biljetter ändå. Mår jag bättre? Nope! Man tycker att det borde ha blivit peppande men neeeej inte det :P

Å ni vet när man känner sig så där? Så blir minsta lilla grej ner dämpande... någon som pratar surt lr säger något negativt till en blir genast typ 100 gånger negativare... YeY.. :p

Jag önskar mig: Ett underbart välbetalt och roligt jobb. Att jag hade en snyggare kropp så jag kunde äta vad jag ville. Att jag hade en underbar, SNÄLL och hot pojkvän. Att jag hade en väl städad lägenhet.


TJOHO på livet idag alltså :P haha nä...vet ni vad? Jag gräver ner mig idag så att jag kan gräva upp mig imorrn.

Kommentarer
Postat av: Serena

Men Erika, du är fin som du är :)

2011-05-02 @ 19:35:41
URL: http://serre.blogg.se/
Postat av: Frittä

Jag tar på mig den sura rollen. Har trots allt förvarnat så du kan inte vara så hemskt förvånad tycker jag :)

2011-05-03 @ 17:15:21
URL: http://fridagrims.wordpress.com
Postat av: sandra lind

åh i miss you tooooooo!<3

nej det har jag inte! har inte ens sett nått bröd, fast det kan va för att jag har ca 5 kilo hårdbröd som ska ätas upp..:/

men jag ska testa det, i promise;)

2011-05-03 @ 21:40:35
URL: http://sandrahlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0