Mys Onsdag! :)

Vilken härlig dag det blev tillslut!
Så mycket som tillslut löste sig, jag känner mig mer motiverad än nånsin.. och aa.. det mesta har gått bra!

Vi fick otroligt roliga nomineringar idag på skolan! Men den bilden får ni inte idag.. för jag är så otroligt as trött ^^

Men! Jag måste berätta om dagens bravur! Jag joggade runt HELA Sidsjön:


Jag hörde en siffra på 3.1 km? Nått sånt iaf! Kändes otroligt bra.. men otroligt jobbigt! x) Helt stum i benen efteråt.. sen älskar jag ju självklart att jag blir så otroligt röd i ansiktet när jag anstränger mig. Kanske finns fler som jag? Min motreplik till folk som alltid kommenterar sånt är: "Det är tur att jag inte är lila i alla fall" x)

Kvällen fortsatte med världens mysigaste film: Hundtricket tsm med Frida och Christina! Otroligt gullig film och super bra sällskap! :D

Nu ska jag sova... Dagen D är imorgon! Wish me luck.

Vi
Syns Ses Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0