Onsdag kväll!

Vilken dag hörrni! Den blev riktigt bra ju!

Från 10 - 19 var jag på skolan! :P Snacka om att man var lagomt hungrig då! xP
Men men... allt från ringning till massa möten har jag hunnit med.
Jag har även total bestämt mig för att gå med i styrelsen för MINK! Även om jag inte är så där tok motiverad, men på lördag ska vi fixa lite mingel grejer till kåren på kvällen.

MINK
MINK står för: Miuns nätverk för kvinnor! Dom gör allt möjligt och allt är indiellt från studenternas sida. Men det vi fokuserar på (om jag inte har misstolkat allt) så är det föreläsningar och after works! Allt för den framtida affärskvinnan!

Eftersom jag är mån om mitt CV så kommer det se otroligt bra ut med MINK i det! Jag vet att det kommer bli massa jobb...men det kan vara värt det! Tror jag! Så alla studenter på miun: GÅ MED! En framtida styrelse önskas! :)

 

Annars har jag ätit toppen god middag! Lax och sallad! Yummie! :D Imorrn är en ny dag och nya tag! :)
Så tidigare än nånsin: God Natt! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0