Onsdag?

TJOHO! Eller inte på denna dag!
Men en del saker har faktiskt klarnat! Vilket är så otroligt skönt! :D

MEN! Jag hittar inte min lilla lapp som jag skrev alla mått på.. :( Ni vet... innan jag började med GI och gå på morgonen så mätte jag där jag ville ha bort fett... men nu hittar jag den inte T.T BUHU! Skit samma! Mår man bra så spelar det kanske ingen roll? :)

Lappar i all ära är skit lätta att tappa bort!

Men men... ingen morgon promme blev det heller... å ingen sovmorgon heller! Hur går det ihop??



Annars försöker jag pyssla med tåg tider hit å dit.. å planerar för början av sommarn. London planerna har jag lagt ner iaf..lite synd.

Men TITTA! Vad jag fick av min kära mor senast jag var hemma:


Ett av två fina örhängen! Skriker dom inte bara Erika?? I think so! Keltiskt kors alltså!
Någon dag ska jag även göra en keltisk inspirerad tatuering... tänkte jag iaf ^^

HA DET BÄST!

p.s Alla älskar mina naglar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0