;P

Okej.. jag kan inte riktigt låta bli min blogg känner jag...

Har ni haft nått riktigt kasst samtal nångång? Alltså typ cliffhanger varning? Jag fick ett sånt mobilsvar idag!

Typ; Jag kan inte berätta vad jag vll förnst på måndag men jag lämnar ett mobilsvar ändå.
Jag: MEN WTF!!

Så nu måste jag vänta tills på måndag för att få reda på vad denna person ville?? AAH! Folk gör mig insane ibland alltså xP

Btw... kommer ni ihåg "på rymmen"?? Ett av världens bästa tv-program!



Polisen Göran kommer faktiskt från Ström (har jag för med..) Jag har sett han med egna ögon iaf ;) Å ja tror jag till och med kan ha tävlat emot honom på Vattudalsveckan ;P

Hehe! Håll till godo! See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0