Recension

Nu är det klart!
Jag har testat Danio och Keso! Här kommer resultatet:



KESO - Med bär
Jag har aldrig varit ett Keso fan! Jag minns så väl första gången jag kom i kontakt med denna ost. Det var hos min kära vän Bääls, hos dom serverades nämligen alltid Keso tsm med Tacos.
Keso med bär... var helt okej faktiskt! Men när jag hade ätit en sådan, så var jag fortfarande söt sugen efteråt. Därför tror jag att Keso med frukt vore godare! :D Så jag måste väl prova den med ^^
Men annars var den helt okej, även om inte keso är min favorit.. ^^

Danio - Blåbär

Jag tror jag hade för höga förväntningar på den lilla yoghurten. :/ Müslin var jätte god! Men att det var vanlig hederlig blåbärs yoghurt...var tråkigt.. den var dessutom söt.. och jag tycker bättre om när den är lite syrlig. Så det var tok synd! Men det var ett toppen mellanmål och jag kände inget söt sug.

Men! Jag skulle inte vilja kora någon av dem till vinnare. Jag skulle vilja testa Keso-frukt först... men annars var väl inte riktigt någon av dessa nån speciell favorit.. och INTE värd priset!! Då köper jag hellre havregryn och gör en gröt! ^^


Kommentarer
Postat av: Wera

Haha, jag har också mitt första kesominne från Bälla och tacos xD Är också skeptisk, men har lärt mig att äta keso till kalkon och avokado :D

2011-05-11 @ 17:31:12
URL: http://weronicag.blogg.se/
Postat av: Bälla

Haha, det verkar vara vanligt att folk får sin första taco-keso-upplevelse hos mig ;>

2011-05-11 @ 19:14:09
URL: http://bellaht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0