Söndag!

Ååh.. nu kommer ett bildlöst blogginlägg igen -.- Tror jag borde skaffa mig en iphone alltså! ;P

Helgen har varit toppen! Faktiskt! Speciellt gårdagen! Jag var hemma hos kära Frittä och åt super god tacopaj och chokladmousse!! Det var så grymt gott och roligt att man helt glömde bort verkligheten! :D

Efter det gick vi hem till Mich och såg på eurovision! Jag råka somna..hehe (som vanligt) men blev riktigt imponerad att Eric kom så långt upp! De va riktigt awesome. :)



Denna dag... består av tvättning och diskning! Kul va? NOT!

Btw! Det bor en tomat i min trappuppgång! Konstigt va? ;) ÅÅH! Jag är hjältemodig!! :D Jag bar även ut en spindel idag! :D Det var jätte spooky :S Men jag är grymt stolt över att jag klarade det... ;)



Dagens musik: Raubtier!


Vi
SYNS SES HÖRS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0