Tisdag = Bättre!

Denna dag har på alla vis varit så mycket bättre!
Det var precis som jag skrev igår; jag gräver upp mig idag! :)

Allt började när jag vaknade ;)
Kände mig pepp och glad att vara ute å powerwalka lite. Väl på skolan kändes det fortfarande bra... jag var som skrivit på en jätte bra föreläsning om det personliga varumärket och känner mig fortfarande ganska pepp på att gå med i MINK (mer info om det en annan dag :P)

Sen kom monster mötena! Från typ 12-15:30 ^^ Men det var det ju helt klart värt! Massa bra grejer som vi tog upp m.m som ska fin slipas imorrn. Kommer bli tok awesome! Som min grupp jobbar alltså! Känns bra! :)

Sen blev det till att boka in ännu flera möten... kommer inte ha en ledig stund förnst den 3 juni känner jag just nu. Men det känns helt okej! :)


Btw! Finns det något bättre att sitta och äta middag till som matprogram??! I LOVE THEM! Typ Masterchef! Älskare! :D Sen blev klockan mer och mer och jag har nu avslutat dagen med att städa lägenheten! Känns otroligt bra att vara så produktiv liksom.. snacka om lyft från igår.


Men nu måste jag sova! Ska ju upp imorrn oxå ^^ Morgondagen kommer betyda jobb på skolan från typ: 09 till 18.. Men de ska nog bli bra det! :)


BTW!! Gissa vad jag råkade göra?? HYVLA MIG I TUMMEN! Hur lyckas man??! Fråga inte... ska kolla om tummen sitter kvar...nu :P

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0