Torsdaaaah

Har ni sett den nyaste uppdateringen någonsin??!
Bilddagboken heter ju numera: Dayviews! x)
Haha! Å genast blev de lite coolare! Eller inte...

(Oj! Lite omvärldsbevakning här! Känner mig nästan stolt)

Annars har jag en seg dag idag! Allt går liksom i slowmotion! :P
För ni vet när man är så där seg...så känner man sig nästan sjuk? åsså börjar man tycka synd om sig själv? :P Ond cirkel! Jag ska försöka ta mig i kragen nu snart och sluta tycka det och dra mig till skolan! SNARAST ;)




Vi
SYNS SES HÖRS

Kommentarer
Postat av: recha

hahaha.

ja men jag vill ju inte vakna tolv :o vill ju typ vakna 9-10 men den tiden är jag stendöd.. Sover typ 12 timmar/natt. Rätt drygt :p

2011-05-05 @ 15:37:31
URL: http://rreg.blogg.se/
Postat av: recha

hahaha.

ja men jag vill ju inte vakna tolv :o vill ju typ vakna 9-10 men den tiden är jag stendöd.. Sover typ 12 timmar/natt. Rätt drygt :p

2011-05-05 @ 15:37:31
URL: http://rreg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0