Vilken helg!

Asså wow! Härligare helg får man leta efter!

Fredag
  • Skriva tenta i ca 6 timmar
  • Dissade en kille (yey för mig?)
  • Umgicks med fina vänner innan dom drog ner till Stadshuset och såg Maskinen.

Betyg: 6/10

 

Lördag

  • Låååååååååååång dusch!
  • Handling på Coop med Fridis!
  • Fika med Annie på stan
  • Middag med Frida, Christina å Malin
    Det var en grymt god middag, jag tror jag aldrig har käkat så gott...

Betyg: 10/10

 

Söndag

  • Tvättaaa
  • Promme

Betyg: 3/10

Å nu till det som är lite speciellt! Jag ska göra om Affärsnytt bloggen till en riktigt blogg!
Det betyder att jag troligen kommer skriva mer där än här.
MEN! För att denna blogg fortfarande ska bli lite levande så medan jag skriver offentliga korrekta grejer på den andra, så får ni detaljer å sånt? Fair deal?
Förhoppningsvis lite då och då iaf.

Lansering av ny blogg: Idag eller imorgon, men inte allt för klar design och bilder, men den få duuga så länge :)

KRAAAAAAAAAAM
//Erika

 

P.s 100 år sedan Titanic sjönk. Grymt sorgligt och jag gråter varje gång till filmen...tänk om man vore med på den liksom? Snacka dödsångest :( R.I.P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0