Varning för kryptiskt inlägg!

Å guuud vad jag hatar att läsa kryptiska inlägg.
Varför skriva ett inlägg om man ändå inte vill berätta vad det handlar om?? Right?
Absolut, å jag skulle aldrig skriva något så pass kryptiskt på fb lr den officiella bloggen.

MEN eftersom den här bloggen är en aning omarknadsförd... så bör jag väl ha rätt att skriva ett kryptiskt inlägg? Right? I alla fall ett kryptiskt inlägg per halvår? Ganska fair tkr jag ^^


Here goes:
Tänk att den här dagen, ca 1 ½ år efter att jag träffade dig (det kryptiska "dig":et ska naturligtvis vara med) så hittar jag plötsligt massa ny information (som jag naturligtvis inte skriver om, då detta är ett kryptiskt inlägg) om dig. Hur ska jag tolka den?? (ja hur ska ni kunna svara på den frågan?) Hur ska jag förhålla mig till den??

Totalt sjukt! (En underbar avslutning på ett kryptiskt inlägg. Meningen är att ni nu ska vara grymt nyfikna och undra "vad är det nu som är så sjukt??")


Någon av er kommer kanske kontakta mig med frågan "Vad var det där kryptiska inlägget om??"
Antingen kommer jag svara "Äsh, de va inget, tänkte bara visa hur man skriver ett kryptiskt inlägg"
Eller: "Jaa joo...det handlade om PIIIIIP PIIIIIP"
Eller så ignorerar både ni och jag det fakta om att jag faktiskt har skrivit det här inlägget och så lever vi vidare med våra liv ändå.

Äsh! Nu tar jag å fortsätter med min dag i alla fall. Kan ju int sitta här och skriva kryptiska inlägg hela dagen. :)
Skapa er en härlig dag!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0